• SVERIGES LEDANDE KAJAKBUTIK!
Fri frakt / 1-4 dagars leverans / 5 års kajakgaranti
5 års kajakgaranti
Gratis snabbleverans
Fysisk butik

Reklamationer

Vårt mål är att alla produkter som vi levererar ska vara felfria men ibland kan fel uppstå. Nedan finner du information hur man utför en reklamation på ett så smidigt sätt som möjligt

Hur utför jag en reklamation?

Skicka alltid först ett mail till [email protected] där du har med:
  • Ordernummer eller kopia på kvitto från butik.
  • Bifogad bild eller video där felet framgår.
  • En beskrivning av problemet och varför ni önskar att reklamera produkten.
  • Om reklamationen kräver frakt mailar vi en retursedel. Vi skickar inte retursedlar via post för minskad miljöbelastning.

Vad händer sen?

Alla reklamationsärenden sker i butiken där vi först och främst reparerar produkten om möjligheten finns. När vi tagit emot mailet så återkommer vi inom kort om hur vi gör med reklamationsärendet.